Rólunk

A Smartpress Nyomdaipari Kft. 2005-ben alakult főként digitális nyomda, amely a nyomdai tevékenységek mellett grafikai tervezést, arculattervezést és kivitelezést végez. De ne aggódj Kedves Olvasó, nem a hivatalos szöveg lesz itt a téma, arra vannak a hirdetések. Ezen a blogon én, Blazejovsky Rudolf, a lapok osztója megosztom veled a Smartpress életében történő szépségeket, örömöket, sikereket vagy éppen azt, amitől kirohannék a világból.

Ja és még egy apróság: yes, WE CAN!

Aki a lapokat osztja

Blazejovsky Rudolf Blazejovsky Rudolf

Végzett jogász, aki sosem dolgozott a törvények világában. 8 éve a Smartpress Kft vezetője, amely mára a digitális nyomdaipar egyik meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát.

Galéria

Kapcsolat

Iroda: 1025 Budapest, Csatárka 82-84.
Nyomda: 1037 Budapest, Törökkő u. 5-7.
Tel.: 20/801-8583
E-mail: info@smartpress.hu
Web: www.smartpress.hu

"Így láttok Ti" - Best of

Az alábbiakban megosztom veletek két kedvenc visszajelzésemet, amit az "Így láttok Ti" felmérés válaszai között találtam:

„Pozitívum az, amióta a Barna kislány nincs a cégnél, és új kollégák vannak. Ez pozitív cégépítést mutat.”

Köszönöm a visszajelzést és örömmel jelentem, hogy AZ a Barna kislány már nincs, de van helyette másik, sőt egy szőkével is bővült a csapat. :)

„Nincs csengő a bejáratnál.”

 

Teljesen jogos kritika, nem is értem ilyenkor magamat…

Szólj hozzá!
Címkék: felmérés

2011. 08. 25. 17:31 | kommentek »
Képzelet vs. valóság

Talán még emlékeztek (bár nem ma volt) a kb. 1,5 hónapja útjára bocsátott „Így láttok Ti címre hallgató kérdőívre, amelyben régi és/vagy jelenlegi ügyfeleim Smartpress-szel kapcsolatos tapasztalataira, meglátásaira voltam kíváncsi. Ezúton is köszönöm minden kedves Válaszadónak a rám szánt 2 percet és örömmel jelentem, hogy a befektetett idő nem volt hiába való!

A felmérés kiértékelése során alaposan megrágtam a kapott válaszokat, és hát igen, az ígéretemnek megfelelően a tükörbe is néztem és levontam a szükséges következtetéseket. De ne rohanjunk ennyire előre, hiszen a kapott válaszok talán számotokra is érdekesek, így az alábbi rövid összefoglalóban veletek is megosztom az eredményeket.

A Smartpress ügyfél prototípusa

Hűséges, minimum hónapok (15%), de inkább évek óta (69%) Smartpress ügyfél, és az esetek többségében ismerőse ajánlását követve talált a cégre – tehát elégedett ügyfél igenis hoz újabb ügyfelet, és ez JÓ!

És akkor jöjjenek az érdekességek

Az alábbi kérdésekben arra voltam kíváncsi, hogy Ti, kedves ügyfelek mit láttok valójában a Smartpress-ből, mennyire ismeritek a tevékenységeit, illetve milyen nehézségekkel szembesültök a közös munka során.

A két ábrából jól látszik, hogy ügyfeleim többsége (szerencsére) tisztában van a cég által végzett nyomdai tevékenységekkel - persze az arányokon mindig lehet javítani – ugyanakkor tény, hogy az egyéb szolgáltatások ismertségén még van mit javítani.

Ugyanis hiszitek vagy nem, a Smartpress nem csupán nyomdai előkészítéssel és kivitelezéssel foglalkozik! Igen, foglalkozik grafikai tervezéssel – aminek szerepe a tevékenységek között pontosan olyan meghatározó, mint a nyomdai előkészítés vagy a nyomdai kivitelezés. Nem csak névjegyek vagy egy-egy szórólap tervezését, hanem akár teljes arculat, eDM-et vagy egy komplett website tervezését is elvállaljuk. (A konkrét munkákról kicsit később).

Ehhez kapcsolódóan viszont hamar megjelent az igény a tanácsadásra. Ugyanis nem csak olyan ügyfél van, aki kész grafikával rendelkezik és pontosan tudja, hogy mit akar, és azt milyen papírra. Sok esetben csak az elképzelés vagy csak a felhasználási mód van meg, de az, hogy oda hogyan jutunk el még nem ismert. Itt jön képbe a tanácsadói szerep. Kollégáimmal közösen felmérem az igényeket, elképzeléseket és az ügyféllel folyamatosan egyeztetve, megmondom mi és hogyan legyen – úgy, hogy közben a célt, a kivitelezési lehetőségeket és a költséghatékonyságot is szem előtt tartom.  

Kezeljük-e az ügyfelet?

Az ügyfélkezeléssel kapcsolatos visszajelzéseket különösen köszönöm, és jelentem, meghallottam a kritikát és levontam a következtetéseket. Bár boldogságos érzés, hogy a „Könnyen elintézem, amit szeretnék” válasz (54%) kapta a legtöbb szavazatot, ott liheg közvetlenül mögötte a „Többször kell egyeztetni a dolgokat, mint szeretném” válasz a maga 23 százalékával. És ez igenis felkiáltójel, amire kiemelten kell figyelnem a jövőben. Ennek megfelelően a munkaszervezésben is megtettem a szükséges lépéseket, és persze azzal is tisztában vagyok, hogy ez nem lehet egyszeri fellángolás, a hatékony munkavégzésre folyamatosan törekedni kell.

Szerencsére a válaszadók többsége az árszabással is elégedett és nulla, azaz 0 (!) válasz érkezett a „drága” jelzőre :).

Szólj hozzá!
Címkék: felmérés ügyfélkezelés

Így láttok Ti!

Az egy dolog, ha ÉN úgy látom jól megy a „biznisz”... a valóság gyakran mást takar. Hiszen, ha ÉN azt hiszem, hogy egy munka sikeresen lezárult (fyi sikeres = idejében szállítottunk/kifogástalan minőségű a nyomat/rugalmas, hatékony ügyintézés) és az ügyfél elégedett, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy igazam is van.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Éppen ezért gondoltam megkérdem, mi a tapasztalatotok a Smartpress-szel kapcsolatban, hogyan látjátok a céget, és milyen velünk dolgozni – úgy általában. Ezért készítettem egy kérdőívet (katt!!), amit örömmel vennék, ha kitöltenétek!

Kérlek, szánjatok rám 2 percet, hogy tanulhassak a hibákból!

(Vagy éppen jogosan, hihessem, hogy minden a legnagyobb rendben... )

Köszi!

R.

 

Szólj hozzá!

FUN

 

Well.....

Szólj hozzá!
Címkék: fun

Sajtófotó 2011

 

Talán kevesen tudják, de a Smartpress évek óta a Magyar Sajtófotó kiállítás hivatalos nyomdája. Ez idén sem volt másképpen. Ajánlom figyelmetekbe a május 8-ig megtekinthető időszaki kiállítást, ami méltón hozza az elmúlt évek színvonalát. Sőt!

Nekem az idei kedvencem   a rengeteg egyéb mellett természetesen –  ez a kép:

Címe: Cseppvilág - Egy nyári zápor után az apró cseppekben visszatükröződik a világ ...

Szólj hozzá!